På Pay & Play

I tilslutning til den store bane er anlagt en spændende 9 hullers Pay & Play bane på knap 900 meter.

Vores 9-huls Pay & Play bane er åben for alle. Banen byder på et varieret hulforløb med fire søer i spil. Den er særdeles attraktiv for begyndere, men også øvede spillere kan blive udfordret i course management og det korte spil.

Se scorekort for vores Pay & Play bane

Scorekort

Some description text for this item

Se vores praktiske informationer herunder

Informationer

Some description text for this item

• Der er et toilet ved hul 6.
  • Inden man går ud på banen, kan man øve sig i udslag på udslagsbanen, som ligger lige ved siden af teestedet til 1. hul.
  • En spand bolde koster kr. 20,-.
  • Husk at medbringe mønter til brug i boldautomaten. (Automaten tager kun 20-kroner)
  • Bolde til brug på Pay & Play banen samt tees købes i klubhuset.

• Det er IKKE tilladt at bruge bolde fra udslagsbanen på Pay & Play banen.

Firmaarrangementer, familiesammenkomster mv.

Some description text for this item

• Pris pr. person inkl. lån af udstyr, udslagsbolde til udslagsbanen og spil på.
  • Pay & Play banen:  kr. 100,-

• Bolde og tees kan købes i klubhuset. Evt. instruktion aftales særskilt.

• Pris for hjælp til at fremfinde udstyr samt instruktion i brugen heraf (i alt ca. 1 time) er kr. 250,- for en gruppe op til 10 personer.

• Forplejning ved grupper på min. 15 personer.
  • Vi kan tilbyde flere former for mad til rimelige priser. Da vi er en lille klub, som i stort omfang baserer sig på frivillig arbejdskraft, bedes man bestille i god tid.

Se menu

Menukort 2024

Some description text for this item

• Ved bestilling af mad senere end 2 dage før den aftalte dato vil betaling herfor blive opkrævet.
  • Betaling: Vi vil sætte pris på en samlet betaling, men det vil også være muligt at betale greenfee og evt. forplejning enkeltvis ved ankomst.

Vi modtager både kort og Mobile Pay: 76565

• Husk venligst at skrive, hvad du betaler for – det letter kassererens arbejde.

• Det faste sortiment i sæsonen består af frosne toasts, som man selv tilbereder i klubhuset.

• Bemærk venligst, at drikkevarer skal købes i klubhuset.

• Yderligere oplysninger og bestilling: kontoret@oeland-golfklub.dk