Menukort 2023

Spisning

Ved grupper på min. 15 personer kan vi tilbyde forplejning både før og efter spillet på banen, ligesom vi sælger kolde og varme drikkevarer til rimelige priser.

Da vi er en lille klub, som for en stor del baserer sig på frivillig arbejdskraft, bedes man bestille i god tid.

VIGTIGT om forplejning:
Ved afbestilling af mad senere end 2 dage før den aftalte dato vil betaling herfor blive opkrævet!

Betaling: Vi vil sætte pris på en samlet betaling, men det vil også være muligt at betale greenfee og evt. forplejning enkeltvis ved ankomst.

Vi modtager både kort og MobilePay: 76565

Husk venligst at skrive, hvad du betaler for – det letter kassererens arbejde.

Bemærk: Det er muligt at medbringe egen mad til spisning i klubhus eller på terrassen. Der findes et køleskab i køkkenet, hvor maden evt. kan opbevares under golfrunden. Desuden kan man købe frosne toasts, som man selv tilbereder i køkkenet.

Drikkevarer skal dog købes i klubhuset.

Yderligere oplysninger og bestilling: kontoret@oeland-golfklub.dk